Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Jak wyglądałby Fallout 4 w rzucie izometrycznym?

Bethesda wypuszczając w 2008 roku grę Fallout 3 przewróciła świat „do góry nogami”. Dosłownie i w przenośni, ponieważ z klasycznego rzutu izometrycznego znanego z poprzednich części cyklu Fallout, dała graczom spojrzeć na świat z pierwszej osoby (FPP) lub z trzeciej (TPP, czyli zza pleców naszego bohatera). W ten sposób odeszli już na dobre od klasycznego układu kamery w rzucie izometrycznym.

Co jednak, gdyby Fallout 4 miał zaliczyć powrót do korzeni i znów przedstawić zniszczone pustkowia widokiem „z góry”? Artysta Chris Bischoff ze studia The Brotherhood postanowił wykorzystać ten wątek i przygotował dwie grafiki ukazując scenki z Fallouta w nowy/stary sposób. Przypomina nieco Wasteland 2, jednak czy gralibyście w takiego Fallouta? Zobaczcie sami:

Fallout 4 w rzucie izometrycznym

Artysta przygotował również kilka innych grafik bazując na znanych tytułach i przekształcając je w gry z rzutem izometrycznym. Wszystko to za sprawą premiery gry Stasis, której jest autorem, a która wrzuca gracza w świat ukazany właśnie w takim klasycznym ujęciu. Gra Stasis to przygodówka science fiction rodem z filmu Obcy – ósmy pasażer Nostromo. Można przyznać, że artyście udała się ta sprytna zagrywka i zwrócił uwagę sporej grupy fanów na swoje nowe dzieło. Zobaczcie BioShock, BioSchock Infinite oraz Assassin’s Creed IV: Black Flag w wersji wg Chrisa Bischoff:

BioShock w rzucie izometrycznym BioShock Infinite w rzucie izometrycznymAssassins Creed Black Flag w rzucie izometrycznym

Fallout 4 pojawi się na rynku 10 listopada bieżącego roku w wersji PC oraz Xbox One i PlayStation 4.

Zostaw komentarz

0.0/10